učenci  
 
 
 
 
 
  projekti  
  kotički učiteljev  
  hitre povezave  
  vizitka
  govorilne ure
  urniki
  šolski zvonec
  publikacija - LDN šole
  dokumenti
  spletne povezave  
  Spletna učilnica Moodle
Twitter @OsNaklo
  šolsko glasilo Kapljice
Zgodovina - 2. svet. vojna
Ministrstvo za šolstvo
Občina Naklo
Državni izpitni center
  Učiteljska.net
  Zmaga - spletno učenje
  Spletni slovar PONS
  Projekti  
   
  Vodenje po razstavi Ana Frank - zgodba za sedanjost  
 
Naši vtisi o vodenju po razstavi Ana Frank – zgodba za sedanjost

Ta projekt se mi zdi zelo dober, saj smo se na seminarju pogovarjali v angleščini in s tem širili naš medkulturni dialog. Zelo fino je, da razstava potuje po Avstriji in Sloveniji in, da v tem času vse šole predstavijo razstavo svojim učence. Kar se tiče glede vodenja je bilo zelo zabavno, ker si še nikoli nisem mislil, kako bi bilo če bi stopil v kožo vodiča po muzejih. Ko sem vodil moje vrstnike po razstavi, sem opazil, da sem v nekaterih prebudil nekaj zanimanja za Ano Frank. Prvo vodenje je bilo čudno, ker nisem vedel, koliko časa moram voditi in sem se malo zbegal. Po več vodenjih se je tudi moj »timing« uravnal in sem lahko dobro predstavil razstavo. Ena od slabih stvari je bila, da nekateri mlajši učenci razstave niso jemali resno in so se smejali ob nepravih trenutkih. Ker sem sam vodil otvoritev, sem vedel, kako pomembna je ta stvar za našo šolo. Na tej otvoritvi se je zbralo veliko staršev in drugih pomembnih ljudi. Ker sem veliko vadil, nisem imel treme. Na splošno je bila razstava zelo dobra, še boljše pa je bilo potovanje v Avstrijo.

Andrej Novinec, 8. a
 

Mislim, da je bil seminar v Avstriji in kasneje vodenje razstave Ane Frank zelo dobra izkušnja. Ob vsem sem zelo uživala, in veseli me, da smo se vključili v ta projekt, saj je prav, da vsi poznamo razmere v drugi svetovni vojni. Rada sem vrstnike vodila po razstavi, treme pa - razen na začetku - skoraj ni bilo. Upam, da je bila tudi obiskovalcem razstava všeč in da so se ob njej kaj naučili, jedilnica pa se mi zdaj, ko so jo odpeljali drugam, zdi kar malo prazna.
 
Žana Voh Boštic, 9. b
 

Projekt nasploh se mi je zdel zelo v redu. Najboljše je bilo takrat, ko smo šli v Avstrijo na seminar, saj smo se tam lahko naučili veliko od Ane Frank. Bilo je tudi zabavno, ko smo spoznali ljudi iz Avstrije. Razstava Ana Frank-Zgodba za sedanjost je zelo dobro pripravljena, saj je lahko umljiva. Panoji so dobro sestavljeni, saj je na njih veliko slik in pa malo besedila. Vodenje na sploh ni bilo težko, saj smo se na seminarju v Avstriji veliko naučili, tudi o tem, kako je treba voditi da dobiš pozornost gledalcev. Bilo je zabavno voditi skupine skozi razstavo, medtem pa smo se še kaj sami naučili. Čeprav v nekaterih skupinah učenci niso poslušali, je bilo voditi razstavo dokaj lahko. Vse glede tega projekta se mi je zdelo dobro, nič pa slabo, tako da ga imam za dobro izkušnjo za prihodnost.

Tim Goričan, 9. A

 
Že ko nam je učiteljica povedala, da bomo sodelovali v projektu »Ob meji«, v katerega je vključena razstava z naslovom Ana Frank - zgodba za sedanjost, sem bil nad njim zelo navdušen. Zelo je bilo zanimivo, ko smo se odpravili v Celovec na izobraževalni seminar o razstavi. Tam sem spoznal veliko ljudi, se veliko zabaval in bilo mi je zelo všeč. Na seminarju sem se prav tako naučil veliko novih stvari in postal sem vodnik po razstavi Ane Frank. Ko je razstava prišla na našo šolo, smo jo najprej postavili, kasneje pa smo skupaj s še ostalimi učenci, ki sodelujejo v projektu, pripravili otvoritev. Pri prvem vodenju nisem bil poponoma prepričan, da mi bo uspelo, a mi je. Kasneje sem dobival vedno več samozavesti in vedno bolje in lažje sem vodil ljudi po razstavi. Ugotovil sem, katere stvari so ljudem zanimive in jih bolj poudarjal ter ljudi pripravil do tega, da so ob vodenju sodelovali. Prav tako mi je bilo zelo všeč to, da so me vsi zelo dobro poslušali, saj razstava govori o temi, ob kateri se zamisli vsak. Iz celega projekta sem se zelo veliko naučil in pridobil zelo zanimivo izkušnjo.

Jaka Gubanc, 8. C

 
Kot prvo, sem bila zelo presenečena, da sem bila izbrana za ta projekt. Na izobraževanju sem se veliko naučila in spoznala veliko novih prijateljev. Pika na i, pa je bilo še vedenje po razstavi v domači šoli in zadovoljne skupine obiskovalcev po ogledu.

Manca Perko, 9. a
 

Ko sem izvedel, da sem izbran za ta projekt, sem bil na začetku malo skeptičen, saj nisem ravno vešč v javnem nastopanju. Kljub temu sem z veseljem sprejel ponudbo, saj sem menil, da je to zelo poučno. Zelo sem se veselil seminarja v Avstriji. Kljub mojim visokim pričakovanjem, so me zelo pozitivno presenetili, saj je bilo vse na nekem nivoju. Odnos na seminarju je bil zelo sproščen. Pred prvim javnim nastopom sem se počutil kar malo nelagodno, vendar je trema hitro minila. Menim, da sem se odrezal zadovoljivo.

Dominik Pikš, 9. b
     
 
 
     
  Galerija slik  
 
 
     
   
 
OŠ Naklo
 
 
domov | šola | dogodki | pouk | učenci | starši | zaposleni | vrtec