Labirint spoznavanja izvajamo že drugo šolsko leto. Izhajamo iz vzgojnega načrta šole. Z Labirintom spoznavanja skušamo slediti ciljem in načelom, ki izhajajo iz tega, da izobraževanje v 21. stoletju temelji na štirih stebrih, ne le na učenju, da bi vedeli pač pa tudi na učenju, da bi znali delati, učenju, da bi znali živeti v skupnosti in na učenju se biti. Labirint spoznavanja so sistematične dejavnosti, ki krepijo čustveno inteligentnost otrok, njihove socialne spretnosti, večajo njihovo samopodobo, strpnost, medsebojno spoštovanje in sposobnost sodelovanja. Z njimi želimo znotraj celotnih oddelkov uresničevati zastavljene vrednote šole in prispevati k boljši razredni in šolski klimi. Dejavnosti so tematsko določene in so pripravljene po triadah, s tem upoštevamo različno socialno zrelost otrok v določenih starostnih obdobjih, predznanje in izkušnje. Tako enkrat mesečno namenimo razredno uro za dejavnosti, zastavljene v projektu. Tematske razredne ure potekajo eno šolsko uro. Sodelavci iz svetovalne službe pripravijo gradivo za izpeljavo ure, v razredu pa razredniki z učenci izvedejo uro. Pripravljene dejavnosti potekajo v obliki socialnih in interakcijskih iger. Po igri poteka pogovor, ki je usmerjen v razmišljanje in občutenje vsebin. Letošnjo šolsko leto želimo Labirint spoznavanja nadgraditi s tem, da bi dosegli vključenost in sodelovanje staršev. S tem bi še bolj celostno pristopili k čustvenemu in socialnemu razvoju naših otrok. Mesečno vas bomo seznanjali s temo in vsebinami, ki jih obravnavamo na tematski razredni uri. Na šolski internetni strani je odprt kotiček učiteljev Labirint spoznavanja, kjer vas bomo mesečno obveščali o temi tematske razredne ure ter podali izhodišča, literaturo in smernice za razgovor z vašimi otroki doma.
|