|
Slovenščina na dlani
Projekt Slovenščina na dlani je namenjen izdelavi interaktivnega učnega e-okolja za učenje slovenščine. Izvajati se je začel avgusta 2017. Sofinancirata ga Ministrstvo za kulturo RS in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, izvajamo pa ga na Univerzi v Mariboru v sodelovanju Filozofske fakultete, Pedagoške fakultete in Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko. Trajal bo do konca septembra 2021.
Namen projekta je izdelati inovativno interaktivno učno e-okolje, namenjeno bogatitvi pouka slovenskega jezika. Z uporabo najsodobnejših jezikovnih tehnologij skušamo preseči omejitve obstoječih e-okolij za slovenščino, tako da ne gre več samo za prenos zasnove delovnega zvezka v elektronsko obliko, ampak za e-okolje, ki:
- je visoko avtomatizirano in za določene sklope omogoča skoraj neomejeno število primerov za posamezne vaje, se samodejno prilagaja potrebam vsakega posameznega uporabnika,
- je interaktivno, saj uporabniku samodejno sproti daje informacije o njegovi uspešnosti in ga samodejno usmerja med nalogami,
- izkorišča igričarski element računalniškega okolja za motivacijo.
Osrednja ciljna skupina so osnovnošolci od šestega razreda in srednješolci – torej uporabniki, ki so sposobni tvorjenja daljših besedil, a s primanjkljaji v jezikovnem izražanju in razumevanju zlasti neumetnostnih besedil. Prav na te primanjkljaje v jezikovnem izražanju in razumevanju besedil smo usmerjeni v učnem e-okolju Slovenščina na dlani.
Tehnični podatki o projektu so predstavljeni na spletni strani Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru: https://pef.um.si/372/slovenscina+na+dlani
Projekt na naši šoli koordinira Jasna Zupan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprejetje strateškega dokumenta Slovenščina na dlani 2020 |
|
Na današnji zaključni konferenci se je učiteljski zbor OŠ Naklo seznanil s strateškim dokumentom projekta Slovenščina na dlani. Učiteljica Jasna Zupan ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Natečaj za najizvirnejšo fotografijo |
|
V okviru projekta Slovenščina na dlani razpisujemo natečaj za najizvirnejšo fotografijo, ki bo grafično podprla naše učno e-okolje in bo ... |
|
|
|
|