|
Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja, branje za veselje, branje za učenje
Temeljni namen šolskega projekta (na državni ravni se je končal s šolskim letom 2013/14) je še naprej prispevati k zagotavljanju enakih izobraževalnih možnosti, izboljšanju dostopa do kakovostnega izobraževanja in integraciji učinkovitih didaktičnih strategij za doseganje višjih ravni bralne pismenosti v okviru formalnega izobraževanja in s tem prispevati k uresničevanja nacionalne strategije. Dejavnosti v okviru projekta bomo prilagajali značilnostim in potrebam učencev posameznih triletij – v prvem triletju se bomo tako bolj osredotočili na učenje branja in avtomatiziranje bralne tehnike, v drugem in tretjem triletju pa na učenje različnih bralnih strategij, s katerimi lahko učenci učinkoviteje predelujejo različna besedila oziroma bo v ospredju vprašanje, kako se učiti. Pri vseh učencih, ne glede na starost, pa želimo skupaj s starši spodbujati motivacijo za branje. Glede na doseženo v dvoletnem projektu bomo tudi v tem šolskem letu aktivno delali na področju spodbujanja razmišljanja in oblikovanja razmišljujočega učenca. Pri tem bomo učencem približali sodelovalno učenje, ki je izvrstno okolje za razvoj kritičnega razmišljanja. Del projekta je tudi dejavnost Bereva skupaj, kjer starejše učence - prostovoljce - povežemo z mlajšimi učenci, ki imajo težave z bralno motivacijo. Starejši učenci pod vodstvom mentorja opravljajo redna tedenska srečanja z mlajšimi učenci, z njimi berejo in jih tako vzpodbujajo k branju.
|
|