|
Dvig socialnega in kulturnega kapitala v lokalnih skupnostih za razvoj enakih možnosti in spodbujanje socialne vključenosti
V šolskem letu 2014/15 skupaj z Biotehniškim centrom ter OŠ Šenčur in OŠ Simona Jenka iz Kranja sodelujemo v projektu Dvig socialnega in kulturnega kapitala v lokalnih skupnostih za razvoj enakih možnosti in spodbujanje socialne vključenosti (SKK). Projekt je financiran z denarjem Evropskega socialnega sklada in Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, vodi pa ga Šola za ravnatelje. Na naši šoli bom koordinatorica sodelovanja med vsemi omenjenimi šolami v mreži in koordinatorica sodelovanja z lokalno skupnostjo. Moja naloga bo sistematično spremljati vse izvedbe v okviru projekta: pripraviti akcijski načrt sodelovanja med šolami in lokalno skupnostjo, šteti deležnike, evalvirati opravljene dejavnosti … Kako naj bi mi konkretno dvigovali socialni in kulturni kapital v naši šoli in lokalnem okolju? Veliko tega že počnemo. V šoli so to: - kulturni, športni in tehniški dnevi, - tematske razredne ure, - dodatna pomoč nadarjenim in učencem s posebnimi potrebami, - mednarodni projekt Comenius za več strpnega dialoga z drugačnimi, - učenci prostovoljci, ki pomagajo slabšim bralcem, - pomoč družinam v težavah, - šola za starše …
V lokalnem okolju so to: - vse prireditve, ki jih pripravimo za širšo javnost: proslave ob 8. februarju, materinskem dnevu, komemoracije, nastopi pevskih zborov, folklornih skupin …, - sodelovanje z domom starejših občanov, - čistilne akcije okoli šole, - slovenski tradicionalni zajtrk s tržnico lokalnih ponudnikov hrane, - obisk dedkov in babic na razredni stopnji, - razstave v Dupljanski graščini, - poslikava javnih površin, - raziskovalne naloge o domačem kraju … Vse našteto in še mnogo več kaže na to, da je naša šola močno vpeta v okolje, v katerem deluje, in da marsikaj iz tega okolja tudi črpa. Odnosi so pozitivni, socialna mreža je gosta, cilj tega projekta pa je njeno zgoščevanje, povečevanja občutka pripadnosti, zaupanja in solidarnosti ter s tem razvoj posameznika in skupnosti. Jasna Zupan “Socialni in kulturni kapital posameznika je bogastvo, ki izvira iz sodelovanja in vpetosti v socialne vezi in mreže. Povečuje občutek pripadnosti, zaupanja in solidarnosti ter omogoča razvoj posameznika in skupnosti.”
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Družabna urica s starejšimi |
|
Osem devetošolcev prostovoljcev je bilo v sredo, 4. 2., v Domu starejših občanov. S sabo so prinesli družabne igre in krajšali čas stanovalcem doma. ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Novoletna jelka SKK |
|
Tudi novoletna jelka pred glavnim vhodom v šolo je okrašena. Letos smo nanjo obesili okraske, ki smo si jih v okviru projekta Dvig socialnega in kulturnega ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Navihane pravljice |
|
Skokice so letos spet poskočne. Tokrat v znanih pravljicah. Navihano so jih zmešale in z njimi polepšale trenutke najmlajšim v vrtcu Mlinček, stanovalcem ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Decembrska bralnica |
|
Šest učenk je z učiteljico Tino Primožič z branjem kratkočasilo današnje dopoldne štirim stanovalcem Doma starejših občanov v Naklem. Prebrale so jim ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kako nastane tradicionalni slovenski zajtrk |
|
Deset učencev naše šole si je v Biotehniškem centru Naklo ogledalo, kako nastane tradicionalni slovenski zajtrk. Najprej so v šolski delavnici naredili ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Program naše mreže v šolskem letu 2014/15 |
|
|
|
|
|
|