|
Labirint spoznavanja
V Labirint spoznavanja vstopamo že šesto šolsko leto. Naš cilj je še
naprej s kontinuiranimi dejavnostmi znotraj celotnega oddelka uresničevati
zastavljene vrednote šole (spoštovanje, poštenje, odgovornost, dobri medsebojni
odnosi, pozitivna samopodoba, strpnost ter sodelovanje) in prispevati k boljši
razredni in šolski klimi. Sledimo ciljem in načelom za izobraževanje v 21.
stoletju, ki temeljijo na štirih stebrih, ne le na učenju, da bi vedeli, pač pa
tudi na učenju, da bi znali delati, učenju, da bi znali živeti v skupnosti in
na učenju biti/živeti.
Labirint spoznavanja so sistematične dejavnosti, ki krepijo čustveno
inteligentnost otrok, njihove socialne spretnosti, večajo njihovo samopodobo,
strpnost, medsebojno spoštovanje in sposobnost sodelovanja. Dejavnosti so
tematsko določene in so pripravljene po triletjih, s tem upoštevamo različno
socialno zrelost otrok v določenih starostnih obdobjih, predznanje in izkušnje.
Dejavnostim enkrat mesečno namenimo eno razredno uro, ki traja celotno šolsko
uro.
Sodelavci iz svetovalne službe pripravijo gradivo za izpeljavo ure, v
razredu pa razredniki z učenci izvedejo uro. Pripravljene dejavnosti potekajo v
obliki socialnih in interakcijskih iger. Po igri poteka pogovor, ki je usmerjen
v razmišljanje in občutenje vsebin.
Tudi v letošnjem šolskem letu želimo Labirint spoznavanja nadgraditi s
tem, da bi dosegli vključenost in sodelovanje staršev, s čimer bi še bolj
celostno pristopili k čustvenemu in socialnemu razvoju naših otrok.
Mesečno tako starše preko šolske spletne strani seznanimo s temo in
vsebinami, ki jih obravnavamo na tematski razredni uri.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Labirint spoznavanja v šolskem letu 2011/12 - oktober: "Bodi dejaven" |
|
V oktobrski tematski razredni uri v okviru projekta Labirint spoznavanja smo se posvetili navadi "bodi dejaven" in spoznavali, kako smo lahko v našem ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Labirint spoznavanja - seznam prijetnih dogodkov |
|
V maju smo v 2. delu Labirinta spoznavanja spoznavali, kako lahko s preprosto dejavnostjo, kot je zapis prijetnih dogodkov, dosežemo, da bolj ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Labirint sponavanja - optimistične misli |
|
V maju smo v okviru projekta Labirinta spoznavanja v 1. delu naučili, kaj so pesimistične in kaj so optimistične misli. Spoznavali smo, kako nam lahko ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Labirint spoznavanja - aprilska tematska razredna ura |
|
V aprilski tematski razredni uri v okviru projekta Labirinta spoznavanja smo se učili veščin pogajanja. Spoznavali smo, kako lahko v situaciji, ko ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Labirint spoznavanja - marčevska tematska razredna ura |
|
V marčevski tematski razredni uri v okviru projekta Labirinta spoznavanja smo se skozi igre in delavnice posvetili asertivnosti. Ugotavljali smo, kako ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Predstavitev Labirinta spoznavanja |
|
Labirint spoznavanja izvajamo že drugo šolsko leto. Izhajamo iz vzgojnega načrta šole. Z Labirintom spoznavanja skušamo slediti ciljem in načelom, ki ... |
|
|
|
|