|
Popestrimo šolo
Popestrimo šolo je program, ki šolam ponuja možnost, da se v večji meri posvetijo vzgojno-izobraževalnim potrebam učencev, in sicer zlasti otrokom z učnimi težavami, otrokom iz ranljivih skupin, otrokom s posebnimi nadarjenostmi ter da v okoljih, kjer je majhna ponudba prostočasnih aktivnosti, te razvijejo.
Program spodbuja razvoj novih pedagoških strategij in oblik dela, v okviru katerih bodo učitelji izvajali aktivnosti, ki prispevajo k razvoju ključnih kompetenc po priporočilu Evropske skupnosti. Otrokom mora biti ponujena možnost graditi pozitivno samopodobo in samospoštovanje, kar jim omogoča prepoznavanje njihovih sposobnosti, talentov in želja. Več o programu http://www.sklad-kadri.si/si/razvoj-kadrov/popestrimo-solo-pos/?type=95 .
Na naši šoli se izvaja več delavnic.
V tem šolskem letu pri projektu Popestrimo šolo v okviru OŠ Naklo sodelujeta tudi partenrski šoli OŠ Šenčur in OŠ Orehek.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Recikliraj in ustvari novo oblačilo 3 POŠ |
|
Med počitnicami nam ni dolgčas, saj še vedno ustvarjamo in šivamo. Najbolj vešče so se lotile izdelave klobučkov, šivali pa smo tudi torbe za na ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Recikliraj in ustvari novo oblačilo 2 POŠ |
|
Dekleta, ki ustvarjajo v delavnicah POPESTRIMO ŠOLO, so že prave umetnice in vsak dan nastajajo zelo zanimivi izdelki. Idej je vedno več, nekaj vam jih ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robotika - 2. skupina |
|
Na zadnji delavnici smo, preden smo se posvetili sestavi in programiranju mobilnega robota, najprej naredili vsak svoj ventilator. Tako je bilo delo lažje, ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robotika - 2. skupina |
|
Danes smo sestavili zapornico in reševali naloge z If stavki in neskončno zanko Do-Loop. Najprej smo zapornico krmilili na čas, potem s pomočjo stikala, na ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robotika - 2. skupina |
|
Pri robotiki smo si na svetovnem spletu pogledali, kakšne robote poznamo in jih nekaj razvrstili v tri različne skupine (programabilni, prilagodljivi in ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Popestrimo šolo - robotika |
|
S prvo skupino smo na zadnji delavnici robotike naredili zapornico s senzorjem, ki je zaznal, kdaj pred njo zapelje vozilo. Tudi izdelava in programiranje ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Popestrimo šolo - robotika |
|
Tokrat smo pri robotiki naredili zapornico, zraven pa smo pritrdili še semafor, ki smo ga sestavili in programirali v ponedeljek. Kasneje smo zapornici ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Popestrimo šolo - robotika |
|
Z učenci, ki so se udeležili delavnice Robotika na OŠ Naklo, smo si pogledali, kaj sploh so roboti, kako so sestavljeni in kakšnje stopnje robotov ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreativno pisanje - Postali smo novinarji |
|
Učenci so v okviru delavnic Zakaj se dogaja? in Učenje učenja v maju odšli v Ljubljano na Znanstival dogodivščin. Sodelujoči pri Kreativnem pisanju smo ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Učenje učenja 8 |
|
Izdelali smo učne pripomočke - kazala, ki jih bomo z veseljem uporabljali.Vsem učencem, ki ste vključeni v delavnico Učenje ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Recikliraj in ustvari novo oblačilo 1 POŠ |
|
Dekleta, ki v okviru projekta popestrimo šolo obiskujejo delavnico recikliranja oblačil, že nekaj časa preoblikujejo in razmišljajo o poživitvi ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreativno pisanje - Lutke |
|
Učenci razredne stopnje so pri delavnici Kreativno pisanje sami izdelali lutke, jih poimenovali in jim ustvarili različne značaje. Sledila je težja naloga: ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreativno pisanje |
|
V mesecu maju poteka natečaj Mladi za boljši svet. Temi smo se posvetili tudi pri kreativnem pisanju in ustvarili kar nekaj likovnih izdelkov in ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zakaj se dogaja? na Znanstivalu |
|
V soboto, 26.5.2012 smo se v okviru projekta Popestrimo šolo odpravili v Ljubljano na Znanstival dogodivščin. Naša dogodivščina se je začela na ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Učenje učenja 7 - Znanstival |
|
V okviru projekta Popestrimo šolo smo se odpravili v Ljubljano na Znanstival. Zbrali smo se v Kranju na železniški ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Učenje učenja 6 |
|
... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Učenje učenja 5 - Ogled glavnega mesta in nogometne tekme |
|
Odpravili smo se v Ljubljano. Kljub dežju smo se peš odpravili do ŠRC Stožice. Med potjo smo se učili, kako se pešec ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Učenje učenja 4 |
|
Spoznali smo, kako in zakaj se je potrebno učiti. Govorili smo o ciljih in jih razdelili na kratkoročne in ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zakaj se dogaja? |
|
Na preteklih delavnicah smo ugotaljali katera barvila so v flomastrih, kako naredimo lava lučko in katere snovi so kisle in katere ne.Učiteljica Zala ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zakaj se dogaja? SEZNAM - petek 18.5.2012 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Učenje učenja 3 |
|
Tokrat smo miselne vzorce delali s pomočjo računalnika. Učenci so bili ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zakaj se dogaja? |
|
V mesecu aprilu smo pričeli z delavnico "Zakaj se dogaja?" v okviru projekta Popestrimo šolo. Na naših prvih srečanjih smo se najprej malo bolje spoznali z ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Učenje učenja 2 |
|
Na naši drugi delavnici smo se naučili, kako se izdela miselni vzorec. Risali smo tudi družinska drevesa. Tudi naslednjič ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Učenje učenja 1 |
|
Na prvih srečanjih, ki smo ju imeli v ponedeljek in torek smo govorili o ključnih vprašanjih glede učenja in o ... |
|
|
|
|