|
UStart - Izzivi podjetnosti za mlade (Youth Start – Entrepreneurial Challenges)
V letošnjem letu se je naša šola vključila v mednarodni projekt UStart - Izzivi podjetnosti za mlade (Youth Start – Entrepreneurial Challenges), v katerega je vključenih 12 partnerskih ustanov iz petih držav (Portugalske, Avstrije, Luksemburga, Danske in Slovenije). V Sloveniji projekt vodi in usmerja Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport (spletna povezava: http://www.zrss.si/ustart/) v sodelovanju z Zavodom RS za šolstvo in Šolo za ravnatelje. Temeljni namen projekta je spodbujanje samoiniciativnosti in podjetnosti, ki ju bomo v projektu smiselno integrirali v pouk s spodbujanjem razvoja sodelovanja in komuniciranja, kritičnega mišljenja, samorefleksije in samouravnavanja, dela z viri, ustvarjalnosti, proaktivnega vedenja »od ideje do uresničitve« itd. V razvojnem projektu UStart – Izzivi podjetnosti za mlade bomo raziskali možne odgovore na krovno vprašanje (perspektiva učitelja): Kako naj integriramo v pouk razvoj elementov samoiniciativnosti in podjetnosti pri svojih učencih? Cilji V tem kontekstu bodo učitelji in učiteljice: - razvojno delovali: načrtovali, izvajali in spremljali pouk tako, da bodo integrirali veščine in znanja, ki tvorijo ključno kompetenco samoiniciativnost in podjetnost, ob spremljanju in podpori ravnatelja;
- spoznali temeljna izhodišča učenja z izkušnjami,
- spoznavali prakse razvijanja samoiniciativnosti in podjetnosti v drugih sodelujočih državah in z njimi izmenjevali izkušnje oz. primere kakovostne prakse.
Pričakovani rezultati projekta: - pristopi dobre prakse spodbujanja in razvijanja samoiniciativnosti in podjetnosti,
- širok nabor primerov kakovostne prakse uvajanja pri pouku različnih predmetov,
- primeri kakovostne prakse širjenja rešitev v celoten kolektiv,
- raznovrstne evalvacije nekaterih učinkov projekta,
- nacionalna interaktivna spletna stran projekta z objavami primerov kakovostne prakse, primeri širjenja itd.,
- razvite posamezne dimenzije samoiniciativnosti in podjetnosti pri dijakih, vključenih v projekt.
V OŠ Naklo projekt izvajamo v 3. b, 3. d in 7. a. Evalvacijo projekta vodi inštitut na Danskem.
Partnerji v projektu:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kako postati ozaveščen potrošnik? |
|
V sredo, 31. 5. 2017, je na naši šoli potekal tehniški dan za učence od 6. do 9. razreda na temo Vzgoja potrošnika.Šestošolci smo začeli prvo uro ali ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Izzivi podjetnosti: Razmišljam kot oblikovalec |
|
Sedmošolci so se danes spopadli z novim izzivom v projektu Izzivi podjetnosti. Razmišljali so kot oblikovalci. Dizajnersko razmišljanje je metoda ... |
|
|
|
|