dogodki
  Spletni slovar PONS
  Zgodilo se je
  1. triletje

Pozabljeni predmeti z razredne stopnje
Sporočamo, da na hodniku pred zobozdravstveno ambulanto lahko pobrskate po pozabljenih oblačilih, obutvi, dežnikih ... v četrtek in petek med 8. in 12. ...

Ekskurzija v Kranj
Učenci 1. razredov centralne šole smo se v torek, 22.6.2021, odpravili v Kranj. Spoznavali smo stari del mesta, se okrepčali v senci dreves na Pungertu, ...

Prvošolci v podaljšanem bivanju v Naklem
Prvošolci smo urice podaljšanega bivanja najraje preživljali na šolskem igrišču, kjer smo se igrali na igralih, se skrivali, lovili, igrali z žogo in ...

Ptuj - 4. dan
Zadnji dan smo uživali na bazenu. Polni prijetnih vtisov in nepozabnih doživetij smo se vrnili domov v objem svojih domačih.

Ptuj - 3. dan
Tudi tretji dan nas je zbudilo sonce. Večji del dneva smo preživeli na bazenu. V večernih urah pa so nas obiskali kurenti.

Ptuj - 2. dan
Spet je za nami en čudovit sončen dan na Ptuju. Dopoldanski čas smo preživeli na bazenu. Popoldne pa smo se peš odpravili v mesto Ptuj. Privoščili smo ...

Ptuj - 1. dan
Prvi dan na Ptuju je za nami. Po uživanju v bazenu so sledile igre na prostem. Utrujeni od plavanja in športnih iger na prostem, smo vsi sladko ...

Tehniški dan v 1. in 2. razredu
V sredo, 12. 5. 2021, smo ustvarjali iz odpadnega materiala. Prvošolci so iz plastenke izdelali vazico, ki bo ponovno služila kot uporaben predmet. ...

Mačje mesto
Prvošolci smo spoznali Mačka Murija in se za en dan preselili v Mačje mesto. V tem mestu imamo mačjo trgovino, mačjo knjižnico, mačji frizerski salon, ...

Znanstveniki iz prvega razreda
Prvošolci so te dni prava konkurenca profesorju Baltazarju. Izvajajo poskuse. Ukvarjajo se predvsem s tekočinami in jih mešajo med seboj. Eksperimentirajo z ...

Naravoslovni dan Zdravo živim
Prvošolci so imeli v torek, 12. 1. 2021, naravoslovni dan z naslovom Zdravo živim. Učili so se pravilno umivati zobe in roke, kar je v današnjem času še ...

Lovimo snežinke
Tretješolci smo se preizkusili v lovljenju snežink z usti. To smo prikazali z likovnimi izdelki. Nastale so čudovite ...

Zimski športni dan za prvo triado
Tudi učenci prve triade smo izkoristili snežno pošiljko, ki nam jo je podarila zima. Namesto računalnikov, zvezkov in svinčnikov, smo vzeli v roke sani, ...

Božične voščilnice
Pred nami so prazniki, ki jih že vsi nestrpno pričakujemo. Tudi učenci prve triade. V tem predprazničnem tednu smo se pri angleščini učili, kako lahko ...

Praznično vzdušje - prva triada
Vsi skupaj smo še vedno pod prijetnimi vtisi petkovega prazničnega ustvarjanja. Nastalo je veliko lepih okraskov, ki bodo v času prazničnega decembra ...

Pisana kmetija
Tretješolci pri spoznavanju okolja spoznavajo kmetijo. Pri likovni umetnosti pa so dali svoji domišljiji prosto pot in nastale so vesele pisane ...

Lutkovno gledališče in koncerti - ODPRTO
Prvošolci skrbijo, da njihovi domači lahko obiskujejo koncerte in si ogledajo lutkovne predstave "s kavča". Trenutna uspešnica je ruska pravljica Trije ...

Drugošolci so ustvarjali
Drugošolci so izkoristili tople jesenske dneve ter se odpravili na sprehod v gozd. Pisano obarvani listi so kar vabili, da jih naberejo. Z njimi so ustvarjali ...

Likovne umetnine
V času dela na daljavo so nastale čudovite likovne umetnine. Tretješolci so z nizanjem trganih koščkov na podlago pokazali svojo domišljijo, natančnost ...

Moja družina - moj zaklad
Prvošolčki se na daljavo učimo o družinah. Spoznavamo različne vrste družin, družinsko drevo, razmišljamo o svoji družini... Na malo drugačen način. ...

Tretješolci v naravi
Tretješolci so se za šport in likovno odpravili v naravo, kjer so se razgibali, nabirali jesensko listje, plodove... in ...

Likovna umetnost najmlajših na daljavo
Prvošolčki so se že prvi dan pouka na daljavo, 9. 11.,  odpravili v naravo, kjer so se razgibali in nabirali jesensko listje, vejice... Liste so skrbno ...

Prvošolci s policistom
6. oktobra 2020 smo prvošolci na centralni šoli spoznali policista Romana. Dal nam je nekaj pomembnih navodil za prve samostojne korake v svet prometa. ...

Tretješolci v Arboretumu
V četrtek, 1. 10. 2020 in v petek, 2. 10. 2020, smo se tretješolci odpeljali v Arboretum Volčji Potok. Ob vodenem ogledu smo spoznavali različne drevesne ...

Prvošolci v podaljšanem bivanju v Naklem
Zelo toplo vreme nas je razvajalo tudi v septembru. Prvošolci so v času podaljšanega bivanja uživali na šolskem igrišču, kjer so se najraje igrali na ...

Drugošolci v živalskem vrtu
V sredo, 30. 9., smo imeli drugošolci naravoslovni dan - Obisk živalskega vrta. Iz sončnega Nakla smo se pripeljali v megleno Ljubljano, a to nam ni ...

Sprejem prvošolcev
Kar nekaj časa so naši prvošolci že v šoli in pravijo, da se imajo super. Spomini na prvi šolski dan pa so še vedno sveži.V torek, 2. 9. 2020, je bil ...

Srečanje z lovcem
V četrtek, 17. 9. 2020, smo prvošolci izkoristili lep dan in se odpravili na lovsko kočo nad sotočjem Tržiške Bistrice in Save. Na vrhu Dobrave nas je ...

Pohod na Štefanjo goro
V četrtek, 24. 9. 2020, smo imeli tretješolci športni dan. Odpravili smo se na Štefanjo goro. Hodili smo po gozdni poti in pozorno iskali markacije. ...

Srečanje s policistom – PŠ Podbrezje
V sredo, 23. 9. 2020, nas je na podružnični šoli Podbrezje obiskal policist. Opomnil nas je, da moramo v prometu vedno nositi rumene rutke, saj smo tako ...

Po poteh palčka Davida
V sredo, 9. 9. 2020, nas je pozdravil sončen dan. Učenci 1. in 2. razreda PŠ Duplje smo se odpravili proti Strahinju, po poteh palčka Davida. V gozdu, pod ...

Otoček sredi jezera ...
... gori pa cerkvica. Na sivi skali grad stoji, Bled v soncu ves žari. V galeriji najdete utrinke z današnjega naravoslovnega dneva drugošolcev.učiteljici ...

Najlepša učilnica je narava
V petek, 29. maja 2020, je bila naša učilnica zopet narava. Branje na travniku, z vetrom v laseh, računanje v senci šotora v športnem parku - da nam ni ...

Drugošolci dan preživeli ob Savi
V petek, 22. 5. 2020, smo drugošolci centralne šole preživeli čudovit dan v naravi - ob reki Savi.Zjutraj smo jo peš (v gosjem redu) mahnili čez Pivko ...

Tretješolci in njihova glasbila
Pri likovni umetnosti so učenci izdelovali svoja glasbila. Oglejte si te neverjetne ...

Naravoslovni dan - 3. razred
V sredo, 8. 4. 2020, je potekal naravoslovni dan v domačem okolju. Dan smo preživeli na domačem dvorišču, travniku ali v bližnjem gozdu. V naravi smo ...

Naravoslovni dan - 1. razred
Nekaj utrinkov z včerajšnjega naravoslovnega dne. Učenci so bili zelo pridni, naredili so veliko zdravih dobrot.

Praznik mamic
Nekaj zagotovo velja, da noben virus ne more premagati iskrene ljubezni do naših mamic in ne do naših očetov. Danes je praznik mamic. Vsem mamicam ob ...

Prvošolci iz Dupelj v Krajevni knjižnici Naklo
V sredo, 26. februarja, so učenci 1. D obiskali Krajevno knjižnico Naklo. Knjižničarka Helena jim je predstavila knjižnico in prebrala pravljico ...

Kulturni dan za učence 1. triade
Učenci prvega triletja smo se na zanimiv način učili o našem največjem pesniku, Francetu Prešernu ter o potujočem gledališču kamišibaj. Vsak razred ...

Učenci 1. a in 1. b obiskali Krajevno knjižnico Naklo
V sredo, 12. februarja, so učenci 1. a in 1. b obiskali Krajevno knjižnico Naklo. Knjižničarka Helena jim je predstavila knjižnico in prebrala zgodbo o ...

Prvošolci iz Podbrezij v Krajevni knjižnici Naklo
Učenci 1. P so danes obiskali Krajevno knjižnico Naklo.

Športni dan 1. triada PŠ Podbrezje
V četrtek, 30. 1. 2020, smo imeli učenci prve triade PŠ Podbrezje zimski športni dan. Najprej smo se odpravili na drsališče v Naklo, kjer smo se čisto ...

Vremenar na obisku
V sredo, 29. 1. 2020, smo imeli drugošolci na centralni šoli prav poseben obisk. Ker se učimo o vremenu, nas je obiskal Gašperjev očka, gospod Klemen ...

Drugošolci in tretješolci iz Podbrezij na obisku v Krajevni knjižnici Naklo
Danes smo bili v knjižnici v Naklem. Izvedel sem, da se
lahko tam tudi učiš. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo brali knjigo z naslovom
Medvedkova ...

Dupljanski drugošolci in tretješolci na obisku v Krajevni knjižnici Naklo

Drugošolci na obisku v Krajevni knjižnici Naklo
V knjižnici imajo računalnike. Knjižničarka je prijazna. Če prebereš 20 knjig, dobiš brisačko.  Izak Ambrožič, 2. aMeni je bilo zelo ...

Modna revija (Podružnica Duplje)
Včeraj, 12. 12. 2019, so učenci druge skupine OPB v Podružnici Duplje organizirali modno revijo. Sodelovali so vsi učenci – nekateri kot nastopajoči, ...

Prednovoletna zabava drugošolcev
Drugošolci centralne šole smo imeli v torek, 10. 12. 2019, prednovoletno zabavo. Večer smo začeli s slavnostno večerjo in ga nadaljevali s plesom, igro in ...

Tretješolci na obisku v Krajevni knjižnici Naklo
V sredo, 20. 11. 2019, smo učenci 3. a in 3. b obiskali Krajevno knjižnico Naklo. Knjižničarka Helena nam je najprej razložila vse o družinskem branju. ...

Spoznavanje okolja malo drugače
24. 10. 2019 smo drugošolci iz Nakla izkoristili topel oktobrski dan. Namesto, da bi se o jesenskih opravilih na kmetiji učili v razredu, smo odšli na ...

Drugošolci na učni uri s policistom
V ponedeljek, 21. 10. 2019, smo drugošolci iz Nakla odšli na sprehod po prenovljenih cestah v okolici šole. Spremljal nas je policist Roman, ki nas je učil ...

Prvošolci pri lovcu
Prvošolci smo imeli v ponedeljek, 14.10.2019, prvi naravoslovni dan. Na začetku gozda nas je pričakal in prijazno pozdravil lovec, gospod Anton Markič. ...

Srečanje z lovcem - 1. razred PŠ Podbrezje in PŠ Duplje
V četrtek, 17. 10. 2019, smo imeli učenci 1. razredov PŠ
Podbrezje in PŠ Duplje naravoslovni dan – Srečanje z lovcem. Zelo smo se ga
veselili, saj so ...

Teden otroka v OPB (Podružnica Duplje)
Prejšnji teden je bilo vse v znamenju Tedna otroka. Vsako leto na šoli pripravimo različne dejavnosti in tudi tokrat je bilo tako. Učenci vseh treh skupin ...

Pohod po sledeh palčka Davida
V petek, 20. 9., smo se učenci 1. in 2. razredov odpravili na prvi športni dan. Med pohodom smo brali sporočila palčka Davida, iskali njegove predmete in ...

Dan z živalmi - 1. a
V sredo, 19. 6. 2019, smo imeli učenci 1. a-razreda prav poseben dan. Že zjutraj nas je obiskala študentka Neža s svojo domačo živaljo po imenu Zofi. ...

HURA, POČITNICE SO TU!
V podaljšanem bivanju smo združili moči in tik pred odhodom na počitnice poskrbeli za čiste igrače in lepo urejeno omaro na igrišču. Naj bodo ...

Vrtnarimo
V ponedeljek, 10. 6. 2019, smo v jutranjem varstvu v Podbrezjah postali vrtnarji. Pripravili smo gredico, jo dobro zalili in posejali semena osmih različnih ...

Prvošolci v Kranju
Učenci in učiteljice 1. a- in 1. b-razreda smo se v torek, 18. 6. 2019, z rednim avtobusom odpeljali v Kranj. Raziskovali smo mestno jedro, občudovali ...

Bowling in pica
Juhuhu, absolutni zmagovalci pomladne akcije v zbiranju papirja so tu!Športno oblečeni in z veliko dobre volje smo se v petek, 7. 6. 2019, s šolskim ...

Posadili smo sončnice
S prvošolci smo na delovno soboto v lončke posejali semena sončnic. Pridno smo jih zalivali in opazovali, kako rastejo. Bili smo žalostni, ko smo ...

Prvošolci na Joštu
V četrtek, 6. 6. 2019, so se učenci 1. a s starši, bratci in sestricami ter učiteljicama Majo in Andrejo odpravili na Jošt. Otroci so bili res hitri, ...

Babice in dedki na obisku
V petek, 7. 6. 2019, so učence 1. a-razreda obiskali njihovi dedki in babice ter ena prababica. Najprej je vsak učenec predstavil svoje stare starše, potem ...

Odštevamo - PŠ Podbrezje
Na PŠ Podbrezje smo v tem šolskem letu spoznali pravila lepega vedenja pri obrokih, natančneje pri kosilu. V zadnjem mesecu pa imamo dodatno motivacijo za ...

Vrtec na obisku
V sredo, 5. 6. 2019, smo v 1. a dobili prav poseben obisk - zadnjo skupino predšolskih otrok iz vrtca Mlinček z vzgojiteljema Matjažem in Martino.Zanimalo ...

Kurenti na Ptuju pregnali mraz in dež!

Tretji dan na Ptuju
Danes smo bili več v vodi kot na suhem. Plavamo že kot ribe.  Pozno popoldne smo uživali na pikniku, saj nam je vreme polepšalo dan. K pikniku seveda ...

Drugi dan na Ptuju
Nič nam ne pride do živega, niti dež. Dopoldne smo urili plavalne tehnike, popoldne pa smo preživeli v mestu. Opazovali smo mestno jedro, reko Dravo, ...

Prvi dan na Ptuju
Danes smo se vselili v hišice, kjer bomo bivali do petka. Razdelili smo se v plavalne skupine in uživali v topli vodi in na pisanem toboganu. Večino časa ...

Krožek ročnih del
Učenke in naš drugošolec  redno obiskujejo krožek ročnih del,  kjer pridno ustvarjajo in kažejo svoje spretnosti. Magda ...

Prvošolci vrtnarili
V petek, 17. 5. 2019, smo prvošolci zopet poskrbeli za urejenost šolske okolice. Gredicam smo dodali lubje, pograbili odpadlo listje in vejice, ki jih je ...

ID Angleščina in pravljice se predstavi staršem
V letošnjem šolskem letu so tretješolke pridno obiskovale
interesno dejavnost Angleščina in pravljice. Učile so se pesmic, rim ter
zaigrale dve zgodbi ...

Brdo za male radovedneže
V sredo, 8. 5. 2019, smo se prvošolci odpravili na posestvo Brdo. Pričakalo nas je obsijano s soncem. S prijaznimi animatorji smo z vsemi čutili raziskovali ...

Pisanje pesmi
V letošnjem šolskem letu smo pri pouku slovenščine prebrali precej pesmi naših pesnikov. Branje nam je dalo navdih, da smo se učenci 3. a razreda, ...

Tretješolci v Arboretumu
V torek, 16. 4. 2019 in v sredo, 17. 4. 2019, smo se tretješolci odpeljali v Arboretum Volčji Potok. Ob vodenem ogledu smo spoznavali različne drevesne ...

1. a in 1. b v Krajevni knjižnici Naklo
Prvošolci iz Nakla so spoznavali Krajevno knjižnico Naklo. Knjižničarka Helena jih je popeljala med policami številnih knjig, jim pokazala njim namenjene ...

3. b in 1. D v Krajevni knjižnici Naklo
V četrtek smo obiskali knjižnico Naklo. Knjižničarka Helena nam je najprej predstavila maskoto Modri pes. Potem nam je v bralnem kotičku prebrala zanimivo ...

Velikonočna dekoracija šole
V podaljšanem bivanju in jutranjem varstvu so učenci pridno barvali pobarvanke – pirhe in velikonočne zajčke. Nekateri so delali rožice. Z njimi smo ...

3. a in 3. D v Krajevni knjižnici Naklo
Zjutraj smo se zbrali pred šolo. Skupaj smo odšli v knjižnico Naklo. Tam smo lepo pozdravili knjižničarko Heleno. Razkazala nam je knjižnico. Pokazala ...

2. b in 2. D v Krajevni knjižnici Naklo
V četrtek, 28. marca, smo učenci 2. b in 2. D obiskali Krajevno knjižnico Naklo. Knjižnica je nova. Knjižničarka nam je razkazala knjižnico in ...

Muzej v učilnici
Učilnica 3.a razreda se je za en dan spremenila v muzej. Po predhodnem pogovoru o kulturni dediščini, so učenci prinesli v šolo veliko starih predmetov in ...

2. a in 1. P v Krajevni knjižnici Naklo
V četrtek, 21. 3. 2019, smo učenci 2. a in 1. P obiskali knjižnico v Naklem. Najprej smo se sprehodili po knjižnici. Iskali smo tudi knjigo z največ ...

Drugošolci iz Podbrezij v Krajevni knjižnici Naklo
V četrtek, 14. 3. 2019, smo učenci 2. P-razreda obiskali knjižnico v Naklem. Najprej smo se sprehodili po knjižnici. Iskali smo tudi knjigo z največ ...

Krožek ročnih del
Učenke in učenec, ki obiskujejo krožek ročnih del, so v zadnjih urah krožka spoznali tehniko izdelovanja žafrana iz krep papirja. Izdelali so rože, iz ...

Obiskala nas je prababica Anica
Pred zimskimi počitnicami, 13. 2. 2019, smo v 1. a dobili prav poseben obisk. V razred je prišla gospa Anica Perne, prababica učenke Line iz 3. a-razreda. ...

Tretješolci iz Podbrezij v Krajevni knjižnici Naklo
V četrtek, 7. 3. 2019, smo učenci 3. P obiskali knjižnico v Naklem. Na obisku sem se zelo zabavala. Všeč mi je bila pravljica Tudi knjigo boli glava, ki ...

Pustno rajanje razredne stopnje
Za pustni torek se spodobi, da najmlajši učenci predstavijo svoje maske na velikem pustnem rajanju.   Predstavilo se nam je zelo veliko različnih ...

Športni dan
Učenci prvega, drugega in tretjega razreda PŠ Duplje smo v torek, 19. 2. 2019, uživali na športnem dnevu. Nekateri učenci so se preizkusili v drsanju in ...

Valentinov športni dan
V četrtek, 14. 2. 2019, smo imeli učenci prvih in drugih razredov zimski športni dan. Dan smo popestrili s srčkovim plesom na drsališču in srčnimi ...

Krožek ročnih del
Učenke 2. in 3. razreda redno obiskujejo  krožek ročnih del. Zelo so vztrajne in natančne pri svojem delu. Izdelale so slike, šivale srčke in gumbe, ...

Drugošolci prespali v šoli
V četrtek, 15.12., zvečer je bilo na naši šoli veselo in razigrano. Komaj smo čakali, da bomo tega dne prespali v šoli. Plesna skupina Čenče pod ...

Likovna umetnost z gospo Ljubo Brajnik
V torek, 13. 11. 2018, je gospa Ljuba Brajnik po dvanajstih letih ponovno stopila med šolske klopi. Upokojena učiteljica Gimnazije Kranj je naše najmlajše ...

Krožek ročnih del
Narava se je odela v prelepe jesenske barve. Pisano listje v okolici šole odpada. Drugošolke so na krožku ročnih del iz listov ustvarjale lepe vrtnice. V ...

Prvošolci s policistom
V torek, 16. 10., je prvošolce v Naklem obiskal policist Roman. Učencem je na parkirišču predstavil nevarnosti, ki prežijo nanje v prometu. Učili pa so ...

Podaljšano bivanje
Vse, kar si v podaljšanem bivanju lahko želimo, v lepi sončni jeseni na šolskem igrišču dobimo. Vsak od nas izbere si svojo igro in prehitro mine ...

Krožek ročnih del
V letošnjem šolskem letu na šoli poteka krožek ročnih del. Učenke 2. in 3. razredov veselo ustvarjajo vsak ponedeljek in vsak petek pred uro. Učijo se ...

Preprosto vozilo in socialne veščine - PŠ Podbrezje
Izdelali smo preprosta vozila, jih preizkušali, ustvarjali na prostem igre in se učili socialnih veščin.  Učenci so uživali v delu, igrah, ...

Prvošolci z lovcem
V sredo, 19. 9. 2018, smo izkoristili enega zadnjih res toplih in sončnih dni in se odpravili v Želin. Na robu gozda nas je pričakal lovec Anton Markič in ...

Jutra v Podbrezjah
V prvih dneh septembra nas je sonce zelo razvajalo. V Podbrezjah smo to izkoristili že v jutranjem varstvu. Na igrišču smo lovili sončne žarke, žogo, ...

Sprejem prvošolcev
V ponedeljek, 3. 9. 2018, je bil poseben dan za prvošolce. Na vhodu šole so jih sprejele učiteljice in vzgojiteljici in jim okoli vratu dale rumeno ...

Drugošolci v živalskem vrtu
V sredo, 12. 9., smo drugošolci lep sončen dan izkoristili za obisk živalskega vrta.Živali so bile v tem jesenskem jutru dobro razpoložene. Zelo živahna ...