|
Elektronski listovnik učenca in učitelja
Namen dvoletnega mednarodnega projekta Elektronski listovnik učenca in učitelja, EU Classroom ePortfolios – EUfolio, v katerem sodeluje sedem držav in ga v Sloveniji vodi Zavod RS za šolstvo, je uvajati sodobne pristope k učenju in poučevanju ter spremljanju in vrednotenju znanj in veščin (formativno spremljanje) učencev ob uporabi razvojnega elektronskega listovnika ter z njegovo uporabo podpreti strokovni razvoj sodelujočih učiteljev.
Trinajst partnerjev iz 7 držav (s Cipra, z Irske in Portugalske ter iz Litve, Bolgarije, Avstrije in Slovenije) bo raziskovalo možne odgovore na vprašanje, kako z uporabo razvojnega e-listovnika opolnomočiti učence in (učitelje) za načrtovanje, spremljanje in vrednotenje lastnega napredka in razvoja. Učiteljice pri fiziki, slovenščini, nemščini bomo skupaj z učenci v izbranem 8. razredu ob pomoči listovnika (Mahare) v letošnjem letu učence urile v postavljanju vprašanj in argumentaciji.
učiteljice Špela Knez, Maruša Jazbec Colja, Tina Žagar Pernar in Tatjana Lotrič Komac
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Film o delu v projektu |
|
Ob koncu drugega leta projekta smo posneli tudi krajši filmček o celoletnem delu. Dosegljiv je na spletni ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tudi drugo leto projekta bomo urili kritično mišljenje |
|
V drugem letu projekta smo se učiteljice Tina Žagar Pernar, Špela Knez, Maruša Jazbec Colja in Tatjana Lotrič Komac odločile, da bomo veščino ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skupna spletna stran projekta |
|
Projekt Eufolio ima svojo spletno stran:http://eufolio.si/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vrste vprašanj |
|
Pri nemščini, fiziki in slovenščini so učenci zaznavali različne nivoje znanja, ki so pogojeni tudi s tipi vprašanj. Pomagali so si s preglednico:znanje ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urili bomo kritično mišljenje |
|
V prvem letu projekta EUfolio smo se odločili za načrtno in sistematično spodbujanje razvoja kritičnega mišljenja kot celote čustveno-motivacijskih ... |
|
|
|
|